Tuffa tag.
 
Hjälp. Hade så mycket jag ville blogga om igår. Hade planerat att göra både tidsinställda och vanliga inlägg då jag hade en sån jäkla bloggmotivation när jag väl var i skolan. När jag sen kom hem runt ett blev det kaos. Vet inte riktigt hur mycket jag vill gå in på allt kring mitt mående här, där varenda människa kan läsa. Men, det var iallafall kaos. Väldigt, väldigt jobbig eftermiddag och kväll. Kan med handen på hjärtat inte säga att det är bättre idag, men det är väl bara att smälla till sigsjälv på kinden och ta tag i de. Eller något..
 
Iallafall. Idag ska jag spela match. Shit, inte stått i mål/spelat fotboll sen i början av sommaren, just på grund av hur jag, min kropp mår och mitt lilla jäkla finger mår. Men igår ringde min tränare, frågade hur det var med mig och sa att det var kris. Han mer eller mindre bad på sina bara knän och frågade om jag kunde stå. Jovisst! Vi får väl se hur det går. 
 
 Just nu ligger jag i sängen med datorn i knäet. Var uppe och åt frulle vid typ 10, men sen gick jag tillbaka hit. Urgh. Ska göra något blogginlägg om min "bucketlist" som kommer upp framöver. Aja, kram och hejdå! 
 
Här kommer lite sånna där goa nostalgibilder från fotbollen! 
 

Kommentera

Publiceras ej