Ej bloggat på ett tag, sorry not sorry.

Haft ett av dom mest magiska loven jag någonsin upplevt. Och det är inte slut än? Hur bra?

Min nyårsafton  var iallafall magisk.
Åkte till Jossan på förmiddagen o spenderade dagen där, med fix o trix osv. Senare framåt kvällen åkte vi in med hennes familj o kollade raketer i Kalmar. Vidare därifrån åkte hon och jag till läckeby för en mindre förfest med mycket, mycket bra människor. Därefter drog vi oss mot den stora festen och levde livet. Vid tolv-slaget fick jag den bästa nyårskyssen jag kunde tänka mig, av en mycket fin människa, och därefter fortsatte allt lika bra. Jäklar vilket avslut och start på det nya året.




1 kommentarer

Anonym

05 Jan 2015 04:03

Är det din pojkvän på bilden? :) söta ni e isf

Svar: Japps! De e min bae de
Matilda;

Kommentera

Publiceras ej