Jäklar. Har så många hemligheter så jag vet inte riktigt vad jag ska säga liksom. Men, vi får väl dra till med tre saftiga jävlar. Sånna där hemliga hemlisar, liksom.
 
  • Min storebror är typ en av mina bästa vänner. Han vet nog mer eller mindre allt om mig. Vi delar ALLA secrets med varandra. Jag skulle seriöst inte överleva utan honom.


  • Jag har extrema problem med migsjälv. Verkligen, extremt jobbiga. Speciellt med mitt utseende osv. Finns dagar då jag börjar gråta framför spegeln och stannar hemma från skolan, just pga får sån ångest över mitt utseende. Vissa dagar är jag självklart nöjd och trivs med mig, men det är aldrig 100% happiness över de liksom.


  • Jag är diagnostiserad med en ätstörning och äter antidepressiv medicin mot ångest och panikattacker. Har vart sjuk i detta sen jag gick i åttan.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej