Jäklar hörni.

Gick tyvärr in med 0 julkänsla. Men, jag är galet nöjd med denna dag. Fina släktingar, toppenbra paket, askalas god mat och en himla massa skratt!
Det enda jag kan antyda var väldigt jobbigt var att pappa fick ett samtal om att farfar hade blivit akut inkörd till sjukhus pga en stroke i hjärtat och behövde omgående operation.. Han är okej nu iallafall!!

Några av presenterna jag fick var en selfiepinne, 2000kr, ett nagelfixar kit, en jättestor asgosig filt med armar, ett presentkort på bio osv. Jag vann även en kaffemugg och ett presentkort på Ica i vårt julklappsspel!! Wehooo!!

JUSTE! En sista grej jag fick av min kära storebror var rosa, fluffiga handklovar. :-))) han tänkte att jag kanske ville liva upp mitt sexliv liksom, ahhaha



Agerade även tomte!!


Kommentera

Publiceras ej